حرفای مامان فرناز و بابا مهدی با آقا رادین

حرفای مامان فرناز و بابا مهدی با آقا رادین

حرفای مامان فرناز و بابا مهدی با آقا رادین

مامانی و بابایی
مامانی و بابایی

به وبلاگ من خوش آمدید


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حرفای من با مامان فزناز و بابا مهدی و آدرس mamanobaba.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

مطالب اخير

سلام عزیز دل مامان و بابا

پسمل بابا خوبه؟؟؟

سلام به پسر عزیزم مرد دلاورم

سلام دختمل یا پسمل گلم

سلام عزیزم

سلام به بابایی خوب خودم

سلام بابایی

سلام بابایی خوبی

سلام مامانی سلام بابایی

چطور کفر مامان رو در بیاریم!

پسمل یا دخمل عزیزم بابایی میخواد باهات حرف بزنه

نويسندگان

مامانی و بابایی

پیوند های روزانه

کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

الوقلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 16879
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



سلام به بابایی خوب خودم

سلام به بابایی خوب خودم

ممنونم که اومدی سراغم !!! منم تنها گذاشتید شما دوتا یکی نیس بهتون بگه بابا منم هستما !!!

بذار بیام ترتیبتون رو میدم.

الان میگی چقدر خوب دارم حرف میزنم آره !! اینجا دارم از فرشته ها کمک میگیرم برا حرف زدن. میخوای با زبونای دیگه هم حرف بزنم :

بابایی درکت میکنم

Daddy! I understand you

Pappa! Ek verstaan ​​dat jy

الأب! أنا أفهم عليك

爸爸!我理解你

و همینطور ...

خواستم بگم بابایی جونم من اینجا چکار ه ام. اومدم که پیش تو باشم. اونی که تو ذهنته رو انجام بدی من میدونم و تو !! من یه بابای خوب میخوام که بالا سرم  باشه. بابایی میدونم مشکلاتت زیاده فشار زندگی اذیتت میکنه یه جورایی خودتو از همه جا رها    میبینی و پناهی     نداری. ولی اینو بدون که میخوام پناه من باشی. بابایی جونم رو من حساب کن من دارم میام مشکلاتت رو شیرین کنم. بابایی گلم خیلی ناراحت شدم حالت روبراه نیس. ولی خوشحال شدم که اومدی پیشم و با من درد و دل کردی. بابا فکری برای اینده من کردی. یادته خیلی وقته سراغ اسم برا من نرفتی. بابایی من یکی از دستت ناراحت میشم اگه بازم فکر کنی تنهایی!! پس من چغندرم!!!

میدونم خیلی از چیزایی که بهم نگفتی رو میدونم ولی مرد خوب صبور باش حل میشه. میدونم بازم احساس تنهایی میکنی ولی تو که از همون اولش دورت شلوغ نبوده که حالا تنها بشی!!

ولی اگه فکر میکنی تنهایی پس من چی ام هان دارم از دست دلخور میشما!!

ولی شوخی کردم بابای گلم من اینجا همیشه منتظرتم تا با هم حرف بزنیم. چی بهتر از این.

 

بچه 61 روزه شما

 

 

دوست دارم بابایی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 8 ارديبهشت 1390برچسب:,

|